Livsstil Sponsoreret indhold

Kundetilfredshed er benzin

Nøglerne ryger op af lommen.

Nøglerne her viser det, det hele handler om: Tillid. En sælger har holdt møde med mig i en time. Prisen er på plads. Aftalen er på plads. Og jeg har nøglerne til hans hus med i lommen, når jeg forlader huset.

Morten Friis fortæller at nøglerne er hvad det hele handler om: tillid.

Det er en afslappet Morten Friis Nielsen, vi møder ganske få dage inden hans Place2Live-mæglerforretning bliver til Estate Helsingør. Alt er planlagt i god tid.

Hvad får vi ekstra med Estate? Primært får vi et ekstra lag af eksperter i jura og finansrådgivning, vi kan trække på, hvis der er et helt særligt problem, vi skal rådgive kunderne om. Det giver en god sikkerhed i den meget specifikke og særlige rådgivning.

Morten har ansat en mægler og en trainee (mæglerelev) mere pr. 1. marts 19. Teamet på i alt 5 medarbejdere er på plads. Han var ikke i tvivl om, hvad han skulle lede efter: mennesker, der brænder for det, de gør. Mennesker med empati, som har hjertet såvel som dybe faglige kompetencer med på arbejde.

Den langsigtede relation

Ordene falder præcist fra Morten Friis Nielsen, når han skal beskrive, hvad han som mæglervirksomhed gør anderledes.

Vi siger, hvad vi gør. Og gør, hvad vi siger. Vi ønsker nærhed og ægthed. Vi er lokale og er til stede i relationen, og så sigter vi efter en langsigtet relation.

Det er vigtigt, betoner han, at hans team af mæglere og assistenter arbejder på at gøre så godt et stykke arbejde som muligt, hver gang kunden kommer igen med det næste stadie i boliglivet. Når førstegangskøbet bliver for småt og behovet for en større bolig kommer. Når den bolig, man har købt med små børn, skal være anderledes. Når børnene bliver større, og selvfølgelig også når man på et tidspunkt skal i noget mindre igen.

Morten Friis sammen med resten af teamet

Vi kan følge med hele vejen. Vi kan rådgive om alle aspekter af et boligkøb. Det bedste jeg ved, er at kunderne, når alt omkring et køb eller et salg er på plads, kigger forbi eller ringer og siger tak for hjælpen. Så ved jeg, at vi har gjort et godt stykke arbejde.

Den lokale ildsjæl

Man møder Morten Friis Nielsen alle steder i byen. Uanset om det er, når han sætter børn af på skolen, handler eller dyrker sport. Han er at finde på stadion, når FC Helsingør spiller eller i Helsingørhallen, når datteren på 11 år spiller en U-12-kamp i de lyseblå farver.

Jamen, det er vigtigt for mig at være en del af lokalsamfundet. Jeg har valgt at arbejde som mægler i den by, jeg er født og vokset op i. Hvor jeg lever mit liv og blandt andet arbejder frivilligt i Helsingør Handel for at være med til at skabe en levende bymidte. En bymidte, som er så vigtig for områdets dynamik. Jeg kan slet ikke lade være,” slutter Morten Friis.

Fakta:

 Morten Friis Nielsen

  • Født og opvokset i Helsingør
  • 40 år, gift med Ann, har lige haft kobberbryllup og har to børn på 8 og 11 år
  • Har arbejdet siden 2003 som ejendomsmægler i kommunen
  • Har suppleret sin mæglererfaring med 2 år på advokatkontor i Hillerød
  • Pr. den 1. maj skifter Morten kæde fra Place2Live til Estate Helsingør

 

Mød Morten Friis Nielsen og teamet:

Estate Helsingør
Kongevejen 15
3000 Helsingør
Telefon: 4921 2223
Email: 3000@Estatehelsingør.dk

Åbningstider:

Mandag 09.00-17.00
Tirsdag til torsdag 09.00-17.00
Fredag 09.00-15.00
Lørdag lukket
Søndag 10.00-15.00

I samarbejde med Estate Helsingør