Livsstil Sponsoreret indhold

Drive-in vaskehal og kvalitets klargøring

På Jobo Bilcenter kan du to ting: du kan få vasket og klargjort din bil. Det lyder enkelt og det er det også. Jobo Bilcenter tilbyder få services, men de er specialister inden for deres to områder.

”Vi har det bedste af det bedste udstyr i vores drive-in vaskehal. Vi kan få selv meget trætte biler til at fremstå som nye i vores klargøring, og så arbejder vi målrettet efter at blive miljømærket” fortæller Jesper Olsen, indehaver af Jobo Bilcenter.

Den store “drive-in” vaskehal hos Jobo Bilcenter

Tidligere satsede Jesper Olsen på at bygge en bredere forretning op, og havde udover vaskehallen og klargøringen også brugtbilsalg og mekanisk værksted tilknyttet Jobo Bilcenter.

”Jeg fandt ud af at der var andre, der var meget bedre til at sælge og reparere brugte biler. Omvendt har vi en ”Rolls Royce” af en vaskehal, og vi kan gøre biler rent som få andre kan. Jeg valgte derfor at skære ind til benet, og satse på de områder hvor vi virkelig kan tilbyde vores kunder værdi for pengene,” fortæller Jesper Olsen.

Bil sæbes ind i vaskehallen hos Jobo Bilcenter

Hvad er klargøring?

Klargøring er kort og godt indvendig rengøring og udvendig rengøring, og polering af biler, og klargøringsfolkene hos Jobo Bilcenter er alle uddannede og fuldt opdaterede indenfor feltet.

”Manden bag er det vigtigste når det kommer til klargøring, præcis som det er indenfor alle andre håndværk. Derfor går jeg op i at have uddannede medarbejdere, som ved hvordan man håndterer de forskellige produkter og klargøringsværktøjer korrekt,” fortæller Jesper Olsen.

Klargøringsfolket hos Jobo med bil under kærlig behandling

Jobo Bilcenters folk er dygtige og passionerede, og holder sig opdaterede når der kommer nye produkter på markedet. Og Jesper Olsen gør hvad han kan for at skabe attraktive rammer og arbejdsvilkår for klargøringsfolkene.

”Jeg sørger blandt andet for, at mine folk løbende får relevant træning og har det bedste udstyr til at håndtere bilerne bedst muligt. Og så kommer ”den onde hånd” forbi hver 14. dag og giver massage til dem der har behov. Livet er for kort til ikke at have det godt, også når vi går på arbejde,” fortæller Jesper Olsen.

Det gode arbejdsmiljø giver ikke bare gode medarbejdere med høj moral, men også glade og tilfredse kunder, uddyber han.

Jesper Olsen i vaskehallen hvor bil tørres og pudses

Hvor ofte skal man have foretaget en klargøring?

”Der er stor forskel på hvornår folk synes, at deres bil er beskidt og trænger til klargøring. Nogle bestiller en lille pakke, men har haft en Sankt Bernhardts hund boende i bilen i et år. Andre bestiller den store pakke selvom de kun har haft bilen i en måned”, fortæller Jesper Olsen.

Af og til må de vejlede kunderne til en passende pakke. Jobo Bilcenters generelle anbefaling er, at få foretaget en klargøring 3-4 gange om året for at holde bilen ved lige. Er bilen meget misvedligeholdt kræver det en større behandling, for at få den dejlige bil tilbage man engang købte.

Udgangen fra Jobo Bilcenters vaskehal og klargøringen til højre

“Når man vedligeholder sin bil jævnligt, kan klargøringspersonalet klare opgaven på under 60 minutter. I mellemtiden kan man læse dagens avis og nyde en kop kaffe i vores lounge, mens bilen bliver rengjort og klar til at køre ud i forbedret udgave,” fortæller Jesper Olsen.

Nemt, hurtigt, god service og kvalitet for pengene synes i det hele taget at være devisen hos Jobo Bilcenter.

Gør det selv

Hos Jobo Bilcenter har de også Danmarks største ”pusleplads”, som blandt andet råder over 2 selvbetjeningsbåse med kalkfrit vand, miljøvenlig voks og sæbe, og 16 støvsugere.

Jobo Bilcenter på hjørnet af Klostermosevej og Ole Rømers Vej

Muligheder

Se alle klargøringspakkerne her, og bestil i god tid – der kan være op til en uges ventetid på klargøring hos Jobo Bilcenter.

JOBO

Ole Rømersvej 1a – 3000 Helsingør
Tlf. (+45) 4925 9074
Web: jobobilcenter.dk
facebook:

ÅBNINGSTIDER

8-18 på hverdage
9-17 i weekender og helligdage
Lukket 1. januar

I samarbejde med Jobo Bilcenter